Alla inlägg den 7 mars 2010

Av lena mullin - 7 mars 2010 08:54

Ja nu är det dags ,nu är det allvar , nu ska jag kämpa mig igenom denna resan en gång för alla. Målet jag har satt är tre kg i månaden ,låter rimligt iaf i mina öron.Att skriva om detta här i bloggen sätter press på mig själv och jag jobbar bäst under press :)

Varför har jag fått ett ryck nu då ,,jo nu har jag sugit på karamellen länge nu och det funkar ju inte att bara tänka tanken man måste ju faktiskt vara aktiv också annars händer inget . Jag tänker så här  ,idag spelar vi vår sista match  för denna säsongen  så  imorgon redan börjar jag min försäsong.

Nästa säsong ska vi ha en "ny" målvakt är mitt mål , stämmer kanske mer om jag säger samma målvakt men i nytt skal. Jag kan jag vill och jag ska detta nu jäklar känner jag adrenalinet flöda. Så från och med nu kommer det nog mestadels handla om min viktresa här i bloggen.

Men just nu ska jag förbereda mig inför dagens match.

Vi hörs imorgon :)









Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vanligtvis är jag snygg och smal men idag är jag ledig

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Mina favoriter

Välkommen till min gästbok

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards